OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält!Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Du kommer att arbeta i ett team som sköter kundreskontra och fakturering. Arbetsuppgifterna innefattar: [kundinbetalningar [påminnelser [fakturering [avstämningar, framför allt vid månadsslut.[korrigeringar vid felinbetalningar från kund Det kan även hända att du behöver vara behjälplig vid inkassokörningar. Arbetets omfattning: Uppdraget ska tillsättas per omgående. Du kommer att vara anställd av Hyrpersonal Sverige och vi behöver dig på plats omgående.Kompetenskrav: Vi söker dig som har gymnasieekonomisk utbildning och erfarenhet av liknande uppgifter.Som person är du driven, serviceinriktad.Det är också viktigt att du är noggrann, lättlärd och trivs med att arbeta i ett team.Det är viktigt att du har goda kunskaper i excel och övriga officepaketet. Personliga egenskaper: För att trivas på det här uppdraget söker vi dig som är prestigelös, social och noggrann.Du bör ha vana från att arbeta med dead lines och att ha mycket att göra.Du trivs med att arbeta i grupp och i öppet landskap och är inte rädd för att ställa frågor.Intresserad?Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Kompetenskrav: - Relevant gymnasieutbildning - Erfarenhet av kvalificerat ekonomi minst[tre år - Kunskaper i Visma SPCS[är ett krav Du är ansvarstagande, noggrann[och har en utpräglad samarbetsförmåga.Du har lätt för att lära dig nya saker och är serviceinriktad i ditt sätt att arbeta.