OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se
Humana söker nu en löneadministratör till löneavdelningen i Örebro. Löneavdelningen består idag av ca 20 löneadministratörer som arbetar för våra kunder i hela Sverige.
Arbetsuppgifter:
Som löneadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. Du kommer att arbeta med tidrapportering, löneregistrering, förmånsbeskattning, hantering av traktamenten och utlägg. I tjänsten ingår daglig telefonkontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädje, engagemang och ansvar. Du har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt. Ett krav är att du tidigare arbetat som löneadministratör och att du har god datorvana. Meriterande är om du har kunskap om vårt löneprogram Agresso. Vidare ser vi gärna att du har någon form av ekonomisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet.
Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter samt är van att leverera service på hög nivå och på ett affärsmässigt sätt.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi erbjuder:
Vi erbjuder ett spännande och varierande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde så snart som möjligt. Sista ansökningsdatum är 2016-12-12. Vi hanterar löpande de ansökningar som inkommer.
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Kontaktpersoner på detta företaget
anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig
Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig