Löneadministratör sökes till Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Är Du en Löneadministratör som har ett stort intresse för siffror? Detta är ett konsultuppdrag beläget i Trollhättan med omgående start. Uppdraget pågår fram till och med årsskiftet med chans till förlängning.

Som konsult hos Bemannia får du möjligheten att bidra med just Din kompetens till våra kundföretag samtidigt som du får tillfälle att arbeta med arbetsuppgifter som ligger dig varmast om hjärtat. Du skapar ett brett kontaktnätverk och referenser för framtiden.

Vår kund är en myndiget som arbetar inom den offentliga sektorn.

Dina arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med att ta fram rapporter och statistik, redovisa skatter och arbetsgivaravgifter, bearbeta och kontrollera löneunderlag, sammanställa tid- och frånvarorapporter m.m.

Dina kvalifikationer:
Du ska ha erfarenhet/kunskap inom:
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst fem (5) år arbetslivserfarenet inom löneadministration
- Utbildning inom aktuell yrkeskategori
- Kunskaper om den akademiska världen
- Erfarenhet av lönehantering
- Erfarenhet av Palasso
- Kunna uttrycka dig väl, både i tal och skrift, på svenska och engelska.

Dina personliga egenskaper:
Som person är Du ansvarstagande och driven. Du är också noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete. Du bör vara initiativrik och engagerad som person som tycker om struktur, ordning och reda med ett professionellt agerande. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Så här söker du:

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb.goteborg@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Löneadministratör, Trollhättan"

Välkommen med Din ansökan!



Bemannia AB är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 33 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen och Akademikerna. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Vikariat.
  • Publicerat: 6 november 2013

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


31 oktober 2024

24 september 2024

Lönekonsult

Lönekonsult

31 oktober 2024

Löneadministratör, Huddinge kommun

Löneadministratör, Huddinge kommun

30 oktober 2024