OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en självgående löneadministratör? Har du erfarenhet av kommunal verksamhet? Då är det dig vi söker till vår kund i Hofors!
Uppdraget förväntas starta i början av maj och kommer att pågå i 3 månader, med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer kommer ske löpande. Observera att denna tjänst kommer tillsättas omgående så finner du denna tjänst intressant, ansök redan idag.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen kommer du arbeta med:
- Intyg
- Rättningar
- Kontroller
- Myndighetskontakt
- Löneutbetalning/lönekörning
Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi du har:
- Relevant utbildning eller erfarenhet från liknande tjänst
- Erfarenhet av kommunal verksamhet
- Goda datakunskaper
- Uttrycker dig väl i tal och skrift
Det är även meriterande om du har erfarenhet inom Personec P och Time Care samt vana inom systemförvaltning.
Som person tror vi du har stark service känsla, en god samarbetsförmåga och att du självständigt tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Gustafsson
Frida Aronson
Anna Holm
Asaad Amaya
Anne Wegar
Asaad Amaya
Frida Aronson
Jannica Chinos
Sandra Westman
sandra.westman@poolia.se
Amanda Hedqvist
amanda.hedqvist@poolia.se