OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker dig som vill arbeta som löneadministratör vid ett attraktivt företag. I rollen som löneadministratör kommer du att arbeta på företagets HR-avdelning. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av lönehantering, arbete med försäkringar och anställningsavtal, redovisning av kvitton och bokningar samt arbete med statistik och rapporter. Vidare kommer du att vara med och utveckla systemstöd samt har mycket kontakt med personalen. Tjänsten passar dig som är en van löneadministratör med kunskap även kring redovisning och bokföring. Du kommer till stor del att arbeta 75-80% men tidvis kommer du gå upp till 100%. Du tycker därmed att 75 % är en optimal omfattning men kan även arbeta heltid ibland. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av lönehantering - Erfarenhet av redovisning och bokföring - Erfarenhet av arbete i Hogia är meriterande - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en ödmjuk person som även har skinn på näsan. Du tycker att det är roligt med förändringar och trivs i ett klimat där det sker snabba beslut och förändringar. Vidare bör du vara initiativrik och vill vara med och föra avdelningen framåt. Det är även viktigt att du är serviceminded och stresstålig.