OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven, målmedveten och prestigelös samt söker efter en ny utmaning i ditt yrkesliv? Då kan det vara just dig vi söker!
Om uppdraget
Vi på Bemannia söker vår nästa kollega till vår ekonomiavdelning på huvudkontoret beläget på Sveavägen 155 i Stockholm. Då vi i dagsläget växer allt mer söker vi dig som vill vara med i en spännande utvecklingsfas och som gillar varierande arbetsuppgifter. Du kommer in till ett team med 5 medarbetare som arbetar med att både stötta de anställda på huvudkontoret med diverse frågor samt konsulter ute hos våra kunder. Därmed är det viktigt att du är ödmjuk och kommunikativ i ditt arbetssätt.
Dina arbetsuppgifter
Rollen kommer ha varierande arbetsuppgifter med fokus på löneadministrering samt löpande redovisning och avstämningar. Tjänsten består till huvuddelen i att hjälpa och stötta redan befintliga medarbetare på ekonomiavdelningen med lönehantering, frågor kring aktuellt kollektivavtal samt löpande redovisning. Tjänsten passar perfekt för dig som har något års erfarenhet inom lönehantering samt redovisning och önskar få utvecklas tillsammans med ett team av duktiga och trevliga medarbetare. Du kommer även arbeta med beredning av AGI och semesteravstämningar.
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant arbetslivserfarenhet på minst 2 år, vilket bland annat innefattar lönehantering och grundläggande kunskaper inom löpande redovisning. Det krävs att du är flexibel i ditt arbetssätt och kan samarbeta väl med kollegor. För arbetet krävs även att du obehindrat kan kommunicera på både svenska och engelska. För att passa till denna roll behöver du vara målinriktad och trivas med att arbeta i ett team.
Meriterande kvalifikationer
- Hogia Lön
- Visma administration
- Affärssystemet Intelliplan
Vad vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete, där du blir en viktig spelare i bolagets tillväxtresa. Anställningen är på heltid med sex månaders provanställning. Vi ser gärna att du så snart som möjligt kan börja hos oss. I övrigt erbjuder vi dig 3000 kr i friskvårdsbidrag enligt vår interna policy och möjligheten till att arbeta med flextider. Man får även tillgång till fastighetens gymlokal.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linnea Lindström, linnea.lindstrom@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson