OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bygga din erfarenhet inom HR och lönearbete hos ett internationellt bolag kan detta vara en spännande möjlighet för dig!
Om rollen
Vi hjälper nu vår kund att hitta deras nästa löneadministratör till deras kontor i Kista. Bolaget är en internationell koncern och du kommer i huvudsak att sköta de nordiska lönerna. Vidare kommer du även att jobba en del med "ex-pats" och vara behjälplig kring Visum och övrigt förekommande uppgifter på HR-sidan. Du kommer att tillhöra ett mindre HR-team som jobbar mot den nordiska marknaden.
Rollen startar som ett konsultuppdrag där tanken är att du inom kort blir överrekryterad direkt till kunden.
Är detta du?
Vi söker dig som har ett 1-3 års erfarenhet av HR- och lönearbete och med fördel en förståelse för lönerelaterad redovisning. Har du erfarenhet av att jobba i en internationell organisation ses detta som meriterande.
Vidare är det ett krav att du talar och skriver flytande svenska och engelska då större delen av all kommunikation sker på engelska.
Om bolaget
Vår kund är en internationell koncern inom elektronik men kontor över hela världen.
Vi svarar gärna på frågor
Vänligen kontakta rekryterare Rebecca Jonas på 073-670 88 50 alternativt rebecca.jonas@talentsofsweden.se vid ytterligare frågor som rör tjänsten.
Under juli månad har många semester och såldes kommer intervjuprocessen att starta upp i augusti, vi ser fram emot din ansökan!