OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en löneadministratör till vår kund som bedriver konsultverksamhet inom produktionstekniska och produktutvecklingsområdet. Detta är ett uppdrag som löper sex mån framåt med önskvärd start snarast. För rätt person finns goda möjligheter att bli tillsvidareanställd hos vår kund.
Om rollen
Som löneadministratör här kommer du vara en del av deras Shared Service Center. Du kommer ingå i ett gott löneteam som arbetar med administration av ca 1,300 löner för deras svenska bolag. Främsta uppgift är att på bästa och effektivaste sätt, med service och kvalité, hantera administration av kollegors löner.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är ekonom med minst ca 3-5 års erfarenhet av löneadministration. Du har inga problem med löpande bokföring och arbetat i viss mån med månatliga avstämningar. Att arbeta i grupp och få teamet att tillsammans nå uppställda mål är en självklarhet för dig. Du behöver ha erfarenhet av att ha jobbat i olika administrativa system och det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av just Agda lön. Som person bör du vara strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du kommer ha många kontakter med företagets medarbetare och därför är det viktigt att du är pedagogisk och tydlig i ditt sätt att kommunicera samt har en positiv inställning.
Är detta intressant? Sök då redan idag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-647 16 30. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88