OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett familjeföretag som verkligen brinner för vårt arbete. För oss är det viktigt att våra kunder känner trygghet och får en personlig assistans som passar var och en. Det är en av anledningen till att vi som assistansbolag alltid strävar efter nära relationer och ett personligt bemötande, så att vi verkligen får möjligheten att lära känna kunderna. Med vårt engagemang, tillgänglighet och lyhördhet vill vi skapa den absolut bästa personliga assistansen. Vi har den senaste tiden expanderat kraftigt. Idag är vi 700 medarbetare i företaget.
LÖNEADMINISTRATÖR
Carelli Assistans bedriver personlig assistans till funktionsnedsatta. Vi har sedan 2017 växt kraftigt och är idag ca 700 anställda. Vi söker nu en Löneadministratör med erfarenhet från branschen och Crona lön.
Din huvudsakliga arbetsuppgifter
- Lönekörningar i Crona Lön.
- Administrera utlägg till personliga assistenter och kunder.
- Svara på lönefrågor från anställda.
- Stöd till chefer i lönefrågor.
- Övriga administrativa uppgifter.
DIN BAKGRUND
Vi söker dig som helt självgående kan hantera ovan beskrivna arbetsuppgifter. Vi ser att du har relevant utbildning och flera års erfarenhet av likvärdigt arbete, gärna inom personlig assistans. Som person är du noggrann, arbetsvillig och prestigelös. Du har en positiv inställning, arbetar strukturerat, tar egna initiativ och löser problem vartefter de uppstår.
PLACERING
Möjlighet till placering antingen på vårt kontor i Hammarby Sjöstad, Stockholm eller i Nyköping
ANSÖKAN
Ansökan görs endast via extern webbplats (följ länk nedan). Ansökan på annat vis kommer tyvärr ej att accepteras. Sista ansökningsdag är 2021-03-14, men inkomna ansökningar hanteras löpande. Tillträde enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan