OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du nya erfarenheter och vill jobba i ett vårdbolag? Välkommen till oss!
Om oss:
Allas vård och omsorg AB är ett familjärt företag som bedriver hemtjänst och hemsjukvård i hela Enköpings kommun. Vi vill att våra anställda ska känna stor delaktighet i vår verksamhet och erbjuder bra arbetsklimat med god sammanhållning på ett familjärt sätt.
Om tjänsten:
Som löneadministratör kommer du att ansvara för löneprocessen . Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: bereda, sammanställa, betala ut löner, ta fram statistikunderlag, administrera räkningar. Ge stöd till chefer och medarbetarna. I arbetet ingår att arbeta med anställningsavtal och alla frågor som hänger ihop med personal och ekonomi.
Om dig:
Vi söker dig som har några erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Är du dessutom en noggrann, ansvarsfull, social och lösningsorienterad person , kommer vi ha ett uppdrag som kan utmana dig.