OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en expert inom löneadministration som vill ha en trygg anställning med bra villkor? Perfekt! Då har du kommit helt rätt. Just nu söker vi en Löneadministratör till ett uppdrag i Hofors med start 2021-05-01. Uppdraget är 3 månader långt med goda möjligheter till förlängning.
Information om uppdraget:
Sedvanliga arbetsuppgifter för löneadministratör. Erfarenhet av Personec P och Time Care samt vana av systemförvaltning är meriterande.
Arbetstider: Dagtid
Löneadministratör som vill bli en del av en växande verksamhet - den vi söker!
Du som läser detta hoppas vi är en expert inom löneadministration och har några års erfarenhet från yrket. Var du har jobbat innan, var du bor, eller vilken (om någon) specialitet du har är inte det viktigaste! Vi har garanterat uppdrag som passar alla.
Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. Vidare är vi övertygade om att våra medarbetare är de som bäst vet hur vår verksamhet borde utvecklas, så om du har smarta idéer, tankar eller förslag på vad vi bör göra härnäst välkomnar vi det!
Magnifiq - det familjära bemanningsbolaget men den starka lokala kopplingen
Magnifiq är ingen bemanningsjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Vi förmedlar bemanningsuppdrag över hela Sverige, men har vårt huvudkontor i Umeå och känner stolthet över att vara norrlandsexperter när det kommer till bemanning och uppdrag för tjänstemän och vårdpersonal. Som medarbetare hos Magnifiq blir du en del av en familj där ideal som långsiktighet, transparens och omtanke styr.
Låter detta som något för dig? Det både tror och hoppas vi.
Vänta i så fall inte - sök redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Makda Bereket
072-2142228
VD/Bemanningsspecialist Patrik Palmelind
0735-200597