OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker en duktig löneadministratör med erfarenhet av Agda som vill arbeta för en ideell förening som hjälper funktionshindrade i samhället. Låter detta spännande och givande så sök tjänsten idag!
Tjänsten
Som löneadministratör kommer du arbeta med att hantera löner för ett av företagets bolag. I lönearbetet kommer du att få bearbeta utbildningsersättning, sjuklöner, reseersättningar och kontrollera att de inrapporterade tiderna stämmer. Du kommer att få arbeta i en grupp på 4 personer som arbetar med rådgivning inom bland annat juridik.
Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att seda övergå till en anställning hos kundföretaget.
Kvalifikationer
För att passa som löneadministratör ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Utbildning inom ekonomi/lön
• Tidigare erfarenhet som löneadministratör
• Erfarehet av lönesystemet Agda
Som person är du serviceinriktad, driven och självgående. Du är egegerad, positiv och trivs med att arbeta med människor.
Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan redan nu! Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdraget ska tillsättas snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719