OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du Löneadministratör, har möjlighet att påbörja en ny tjänst relativt omgående och är intresserad av en fast tjänst på sikt? Då kan detta vara intressant för dig.
Vad innebär rollen och vem söker vi?
Som löneadministratör hos vår kund kommer du att arbeta tätt tillsammans med en kollega på lön och tillsammans hantera hela löneprocessen för bolagets ca 2000 anställda. Du supporterar både chefer och medarbetare i deras löneadministrativa frågor samt ansvarar för att lagar och kollektivavtal efterföljs. Vidare ingår externa kontakter med rapportering till försäkringskassan och Colletum, arbete med reseräkningar, pensioner, semestrar, arbetsgivarintyg osv.
Vi söker dig som har arbetat som löneadministratör under minst 2 år tidigare och som vill utvecklas vidare inom området. Om du har hanterat större volymer (flera hundra löner) är det meriterande men det viktigaste är att du har en god förståelse för löneprocessens flöde. Som person tycker du om att ta ansvar för ditt arbete och är van vid att arbeta mot deadlines. Vidare trivs du med kombinationen av service och siffror och fungerar bra i en arbetsgrupp.
Denna tjänst är tänkt att påbörjas som ett konsultuppdrag via SJR. Men för rätt person finns det efter ett par månader mycket goda möjligheter till en fast anställning direkt hos vår kund, som är placerad i Mölndal.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg på 0766-471661. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-02-11.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88