OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att köra över 200 löner och vill tillhöra ett spännande bolag i framkant? Då kan detta vara ett långsiktigt uppdrag för dig!
Vår kund i Helsingborg söker nu en löneadministratör med start efter sommaren. Bolaget har ca 650st anställda och hjälper människor med deras hälsa varje dag. Produkten finns på marknaden i många olika länder.
Arbetsuppgifter
- Nyanställningar
- Sammanställa löneunderlag
- Slutlöner
- Utlägg, reseräkningar och förmåner
- Kontrolluppgifter
- Intyg
- Rapportering
- Kollektivavtalstolkningar
- Stöd i avtals- och lönefrågor.
Din bakgrund
Minst 2 års erfarenhet av arbete som löneadministratör
Erfarenhet av att göra minst 200 löner
YH-utbildning eller relevant utbildning inom lön
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Du har erfarenhet och förståelse för hela löneflödet och har arbetat i något av de större lönesystemen. Du har lätt för att tolka olika typer av avtal och är både noggrann och strukturerad. HR-administration är något du trivs med och du drivs av att hela tiden förbättra och förenkla löneprocessen. Dina färdigheter och personliga egenskaper är av största vikt. För att trivas i rollen krävs det att du är en service- och samarbetsinriktad person med produktivitetsfokus som har lätt att skapa förtroende och självständigt kan driva projekt och frågor. Vidare är du strukturerad och har en hög detaljnoggrannhet, samt kan arbeta kvalitativt i högt tempo. Du organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt samt sätter upp och håller deadlines.
Övrig information
Uppdragstyp: Konsultuppdrag eller rekrytering
Ort: Malmö
Start: 1 september
Lön: Enligt överenskommelse
Lämplig bakgrund
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-07-09.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Löneadministratör till kund i Helsingborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88