Löneadministratör till kund i Mullsjö

Löneadministratör till kund i Mullsjö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du noggrann och är bra på att hantera siffror? Tycker du om att göra beräkningar och hålla ordning på papper och dokument? Då kan arbetet som löneadministratör vara passande för dig!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Dessa förmåner får du från dag ett i din anställning. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta med hela löneprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta löneadministration och löneberedning samt lönekörning, semesterberäkning, upplägg av nyanställningar och uträkning av slutlöner.  Vi tror att du som söker är kommunikativ, serviceinriktad samt har en god data- och systemvana. Du har mycket goda kunskaper i svenska, muntligt och skriftligt. Du är van vid att arbeta mot deadlines och kan hantera det genom att strukturera ditt arbete. Du samarbetar väl med andra och har lätt för att bygga goda relationer såväl internt som externt.



Kvalifikationer


Erfarenhet av löneadministration
Gymnasieexamen
Krav på att ha arbetat med programmet  Hogia lön
Kunskap inom avtalsområdena IF metall samt Unionen


Erfarenhet
Erfarenhet av lönehantering samt ha arbetat med programmet Hogia lön.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:  kontakta Sandra Hopovac på sandra.hopovac@randstad.se
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, ansökningar som inkommer via mail kommer ej att behandlas. 
Varmt välkommen med din ansökan! 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2022
  • Ansök senast: 17 juli 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

31 oktober 2024

24 september 2024