OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du kanske studerat ekonomi eller lön och har dessutom erfarenhet utav löneadministrativt arbete? Är du en noggrann och prestigelös person? Då har vi jobbet för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en löneadministratör för ett konsultuppdrag hos vår kund, en svensk serviceorganisation. Tjänsten är placerad i Jönköping.
I detta meriterande uppdrag får du bland annat möjlighet att bearbeta och kontrollera löneunderlag. Arbetet innefattar också att ta fram rapporter och statistik, redovisa skatter och arbetsgivaravgifter samt att sammanställa tid- och frånvarorapporter. Även andra administrativa arbetsuppgifter inom HR/ekonomi kan förekomma beroende på hur behovet ser ut.
Vi tror att du som söker det här uppdraget är bra på att se vad som behöver göras och ser dessutom till att få det gjort! Du är en person med en prestigelös inställning som arbetar med stor noggrannhet, oavsett vad du tar dig an. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Någon form av löneutbildning
-Minst 1 års erfarenhet av att jobba med lön
-Datakunskaper (Office, något lönesystem)
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid. Konsultuppdrag, tillträde så snart som möjligt. Uppdragstid till och med augusti.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10057DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
10057DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se