Löneadministratör till Södermalm

Löneadministratör till Södermalm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceminded och driven löneadministratör till vår kund på Södermalm. Du ska vara självständig och flexibel och gilla ett omväxlande arbete på ett framgångsrikt konsultföretag.



Arbetsuppgifter

Som löneadministratör kommer du att ansvara för hela löneprocessen och fungera som stöd till cheferna på företaget.



Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

Löneberäkning och lönekörning

Lönefrågor och intyg

Kontakt med Migrationsverket, Försäkringskassan och Skatteverket

Arbetsrättsfrågor och rehabiliteringsärenden

Personalhandbok, processer och policys



I rollen rapporterar du till företagets CFO.



Kvalifikationer

Du bör ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och en bred förståelse för löneprocessen. Du bör ha relevant akademisk utbildning inom HR, lön eller personal-administration. Det är en stor fördel om du är van att tolka olika kollektivavtal och om du har erfarenhet av arbetsrätt. Du har god kommunikativ förmåga.



Goda kunskaper i Office-paketet

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift



Personliga egenskaper

Vi söker dig som brinner för utmärkt service. Du är rak och tydlig. Det är viktigt att vara pedagogisk och på ett enkelt sätt kunna förklara och besvara svåra frågor. Du har pondus och vågar ifrågasätta. Du gillar förändring och högt tempo. Som person är du positiv, flexibel och hjälpsam. Ett krav är vidare att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du självständigt kan leverera resultat och hålla deadlines.



Mer om tjänsten

Tillsättning: under februari/mars

Omfattning: heltid

Placering: Södermalm, Stockholm

Uppdragstyp: minst 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden efter 6 månader önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2020

Besöksadress

Järnvägsgatan 36, Nacka
None

Postadress

Järnvägsgatan 36
Nacka, 13154

Liknande jobb


Lönekonsult till Löneenheten

Lönekonsult till Löneenheten

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024