OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi har fått in en förfrågan från ett företag i Solna som behöver en konsult (löneadministratör) för inhyrning på hel- eller deltid. Arbetet innebär lönehantering åt personliga assistenter (timlöner) och företaget följer ett kollektivavtal. Tillträde omgående. Det är i dagsläget osäkert hur långt uppdraget blir. Kvalifikationer Erfarenhet av självständigt arbete med löneadministration är ett krav och erfarenhet av Agda är meriterande. Välkommen med din ansökan! PS. Även om inte du är intresserad kanske du känner någon som är det? Tipsa gärna andra om detta uppdrag. Tack!