Löneadministratör till välkänt läkemedelsbolag!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Som löneadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära generella löneadministratörsuppgifter i systemet Agda. På kontoret hanteras 70 löner, både kollektiv- och tjänstemän. Exempel på arbetsuppgifter är att ladda upp filer, ansvara för kontrolluppgifter, samt att bistå olika myndigheter med vissa kontrolluppgifter. Du är också ett aktivt och konsultativt stöd till medarbetare i personal- och lönefrågor.

Arbetets omfattning:
Start omgående till och med februari 2017 med eventuell förlängning. Omfattning är minst två dagar i veckan men det finns möjlighet att arbeta 100%.
Du kommer att börja som uthyrd av Magna men tanken är att du sedan kommer att gå över i en anställning hos vår kund.


Kundföretaget

Vår kund är ett välkänt internationellt läkemedelsföretag som sitter i fräscha lokaler i Solna.

Din profil

Erfarenhet av löneadministration är ett krav. Du som söker har antingen minst 3 års erfarenhet och/eller en utbildning inom löneadministration.

För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel och serviceinriktad och van att hugga i där det behövs. Vidare är du strukturerad, ansvarstagande och noggrann. Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta med olika funktioner. Du känner dig trygg i att arbeta självständigt med hela flödet i lönearbetet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 18 november 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


31 oktober 2024

24 september 2024

Lönekonsult

Lönekonsult

31 oktober 2024

Löneadministratör, Huddinge kommun

Löneadministratör, Huddinge kommun

30 oktober 2024