OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lundin & Boström jobbar med rekrytering, uthyrning av resurskonsulter och HR-projekt åt företag i olika branscher. Lundin & Boströms kärnvärden är Närhet, Engagemang och Kvalitet. De beskriver vad vi står för och hur vi jobbar. Vi är en expanderande arbetsgivare som värnar om nära relationer med såväl våra medarbetare som våra kunder. Vår huvudsakliga marknad är Dalarna med omnejd, men vi har också genomfört uppdrag på andra platser i landet och världen. Lundin & Boström fick utmärkelsen Årets Nyföretagare 2011.
Vi söker dig som vill arbeta som uthyrd konsult till en av våra kunder. Ambitionen är att gå över till kund efter en första period om ca 6 månader.
Arbetsbeskrivning:
Som löneadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner. Lönerna är för både kollektiva och tjänstemän. Vi kommer inom överskådlig framtid byta lönesystem så vi hoppas du inte räds förändrings- och implementeringsarbete. Du ingår i ett mindre team.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har utbildning med ekonomisk inriktning alt. yrkeserfarenhet vi bedömer som likvärdig.
Du har arbetat flera år med löner. Det är ett krav för att vara aktuell för uppdraget!
Din Profil:
Som person är du serviceinriktad, kvalitetsmedveten och noggrann.
Uppdraget ska börja så snart som möjligt och börjar med att få läras upp på plats i Smedjebacken, därefter kan arbetsort diskuteras.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt, senast den 19 september.
Du ansöker via vår hemsida, www.lundinbostrom.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta Ida Ryentorp 070-360 71 90.
Välkommen med din ansökan!