OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Dina arbetsuppgifter
Inför sommaren behöver vi nu förstärka vår avdelning och söker därför en Löneadministratör. I rollen som löneadministratör kommer du att ingå i ett mindre team och rapportera till personalchefen. Tillsammans kommer ni att ansvara för företagets ca 1000 medarbetare.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter
* Ansvarar för planering och genomförande av hela löneprocessen, både tjänstemän och kollektiv.
* Hantering av löner och personaladministration med uppgifter som upprättande av lön samt utbetalning, kontrollera att lönerna stämmer med gällande lagar och kollektivavtal
Din Profil
* Erfarenhet av självständigt lönearbete
* Meriterande om du har kunskap inom kollektivavtalet för detaljhandeln
* Erfarenhet av arbete i lönesystem Hogia
* Du är strukturerad och har förmågan att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt under stundtals högt tryck
* Du är noggrann och kvalitetsmedveten och håller en hög standard i ditt arbete
* Goda kunskaper i MS Office
Arbetstid/Varaktighet: Visstid, Heltid, 40 tim/veckan.
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Omgående t.o.m. 31/8