OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en erfaren löneadministratör/ekonomiassistent till ett kundföretag i norrort. Du kommer att självständigt sköta löneadministrationen för ca 25 personer, både tim- och månadslön. Du följer de avtal som företaget är anslutet till och du arbetar i Hogialön. Dina ekonomiska arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att sköta leverantörsreskontra (registrering, kontering, avstämningar och betalningar) samt vara delaktig i månadsbokslut. För tjänsten krävs det ekonomiskt gymnasium och gärna påbyggnadsutbildningar inom löneadministration och ekonomi. Du ska ha arbetat självständigt med löneadministration i något/några års tid samt arbetat med leverantörsreskontra. Du bör ha arbetat tidigare i excel och word. Som person bör du vara noggrann och strukturerad. Du måste kunna arbeta självständigt och vara drivande i ditt arbete. Dessutom är det viktigt att man tycker om att ge service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719