OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är en tillsvidaretjänst som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten tillträdes snarast. Sydassistans AB har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt funktionshindrade i södra Sverige. En våra uppgifter som assistansanordnare är att vara arbetsgivare åt våra uppdragsgivares personliga assistenter. Med ledorden Trygghet, Respekt och Livskvalitet arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. Arbetsuppgifter Du kommer att sköta all lönehantering hos oss inklusive myndighetskontakter, statistikrapportering samt hantering av avtalspensioner. Likaså är det du som sköter årsavslut, semesterrullning mm. Sökandeprofil Du som söker tjänsten arbetar eller har arbetat med löneadministration i flera år. Du ska helst vara van vid att arbeta i Agda PS. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, du behöver vara serviceinriktad, självgående och organiserad. För att betraktas som fullständig ska din ansökan innehålla CV, personligt brev, löneanspråk samt uppgift om när du kan tillträda tjänsten. Ansökningarna kommer att behandlas löpande. Välkommen in på www.sydassistans.se för att läsa mer om oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Uppdragschef Angela Bejmo
040-160500
VD Anders Persson
040-160500