Löneadministratör/Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation

Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetarnas förväntningar. Vi har sedan länge tillbaka erbjudit våra kunder flexibla rekryteringslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Premier specialiserar sig på att hitta och rekrytera rätt person till rätt tjänst. För att lyckas behöver vi förstå ditt företags verksamhet, kultur och värderingar.
När du som kandidat söker en tjänst via oss kan du förvänta dig att processen hanteras professionellt med hög sekretess. Vi baserar naturligtvis vårt urval på den kompetens vår kund efterfrågar men vi ser det som lika viktigt att mjuka värden såsom värderingar med mera matchar med kundens värdegrund.


Tjänstebeskrivning

Till vår kund BK Häcken skall vi nu rekrytera en löneadministratör/Ekonomiassistent.

Uppskattningsvis utgör löneadministration 50% av arbetstiden, resterande arbetsuppgifter utgörs av löpande redovisning, skatt- och momsdeklarationer, avstämningar, utbetalningar och andra på ekonomiavdelning förekommande arbetsuppgifter.

Ansvar för hela löneprocessen för ca 100 personer. Både kontraktsanställda och tjänstemän. Dessutom ansvar för hantering av arvoden för alla funktionärer under våra arrangemang. Semesterskuldsberäkning, kontroll av reseräkningar, statistik, kontaktperson för lönefrågor m.m.

Detta är en rekrytering Du kommer att bli anställd av vår kund


Kvalifikationer

Du har minst 3 års erfarenhet av löneadministration och redovisning. Meriterande är högskole- och universitetsutbildning inom området och har du erfarenhet av Visma Lön 600, samt Hansa affärssystem vill vi gärna att du söker.

Personliga egenskaper
Vi söker en lagspelare som även gillar att arbeta självständigt. Ansvarstagande och noggrann med god förmåga att planera och strukturera sitt arbete. Vi söker en person som är prestigelös och flexibel.


Krav

Mycket goda kunskaper i Excel.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB Trollhättan
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 7 december 2016

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

22 november 2024