OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en driven och lösningsorienterad löneadministratör/ekonomiassistent för att ytterligare stärka ekonomiteamet på Pincho Nation i Göteborg!
Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé etablerad i Göteborg 2012. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och nyligen har internationell etablering påbörjats. I dagsläget har kedjan 73 restauranger och expanderar stadigt.
Vad kan Pincho Nation erbjuda dig?
Mitt i pulsen på Vasagatan hittar du Pinchos moderna och trevliga kontor. Här möter man en känsla av gemenskap, framåtanda och energi! Vill du bli en del av detta härliga gäng? Då kommer du bland annat få möjligheten att börja varje fredag med ett träningspass tillsammans med dina kollegor. Du kommer också få möjligheten att vara med att växa tillsammans med ett bolag som är under stark tillväxt. Du kommer att vara en del av den centrala ekonomifunktionen som tillsammans skapar och utvecklar rutiner för att ta bolaget till nästa nivå. Du rapporterar till CFO, men har också ett nära samarbete med HR-chef. Vi tror att du som söker kommer från en liknande roll. Vi lägger stor vikt vid personliga kvalifikationer och inställning. Hos Pinchos trivs du bäst om du är serviceinriktad, prestigelös och inte rädd för att hjälpa till där det behövs. Det är också viktigt att våga och vilja ta ansvar. Stämmer detta in på dig? Då har du kommit helt rätt!
Dina kommande arbetsuppgifter:
Kund- och leverantörsreskontra
Fakturahantering
Avstämningar
Löpande bokföring
Behjälplig vid månadsbokslut
Behjälplig vid olika adhoc uppgifter samt ekonomiadministration
Bereda lön från ax till limpa för medarbetare i Sverige
Vara stöttepelare till personer med personalansvar avseende schema- och lönehantering
Vem är du?
Vi tror att du som söker kan vara både en senior löneadminstratör/ekonomiassistent likaväl som du kan vara i början av din karriär! Det som är allra viktigast är dina personliga kvalifikationer och din inställning.
Du har ett starkt inre driv och är alltid nyfiken på ny kunskap som gör att du kan prestera ännu bättre! Som person pratar du obehindrat på svenska och du behärskar engelska då många kollegor kommer från världens alla hörn. Du är en fena på att självständigt planera och organisera ditt arbete, på samma gång som du trivs i en dynamisk miljö. Vidare är du en ödmjuk och prestigelös person som trivs med att vara en del av ett ambitiöst team!
I denna rekryteringsprocess samarbetar Pinchos med Meritmind. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Meritmind, Jenny Österberg jenny.osterberg@meritmind.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Denna tjänst kan du söka så länge annonsen finns tillgänglig på vår hemsida.
Meritmind arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande rekrytering. Detta innebär bl.a. att du kommer att få göra arbetspsykologiska tester om du går vidare till intervju i denna process.
Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med nya GDPR-lagstiftningen)
Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.
Det är endast möjligt att bifoga ett dokument så lägg gärna CV och eventuellt personligt brev i samma fil.
Välkommen med din ansökan!