OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
*
Till våra kunder söker vi trevliga, nyfikna och drivna löneadministratörer för längre uppdrag med tillsättning snarast.
Om tjänsten
Du kommer att ingå i ett mindre lokalt HR-team och ha administration av löner och förmåner som din viktigaste arbetsuppgift. Som en naturlig del av tjänsten kan det bli aktuellt att stödja chefer internt i personalfrågor. Uppdraget är på minst 12 månader och förlängning eller övergång till anställning hos kunden är inte uteslutet.
Tjänsten är på heltid och utöver ett visst utrymme för flex så finns även möjlighet att arbeta i snitt 1-2 dagar i veckan från hemmet.
Arbetsbeskrivning
Du arbetar kontinuerligt med företagets löneadministration.
Du förväntas vara en aktiv deltagare i en del HR-processer och allmän HR-relaterad administration.
Oavsett om det är nyanställda medarbetare eller chefer så blir du den interna kontaktytan när de har frågor som rör ditt område.
Vi söker dig som
Vi tror att du har gått ut gymnasiet och kanske kompletterat dina kunskaper genom utbildning eller arbete inom kompetensområdet.
Du är förmodligen kommunikativ på både Svenska och Engelska.
Löneadministration är inte nytt för dig och har du fått kunskaper om arbetsrätt och kollektivavtalsfrågor så är detta starkt meriterande.
Som administratör känner du dig trygg och räds inte nya utmaningar!
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Remann
Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir
Andreas Arvidsson
Johanna Eronson
Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka