OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi löneadministratörer till vår konsultverksamhet i Östergötland för kommande uppdrag.
Då våra kunder varierar i storlek och finns inom flertalet branscher, varav en del med internationell verksamhet, får du en varierad och spännande vardag. Vi kan erbjuda en trygg anställning, en möjlighet att jobba med attraktiva varumärken och en stark intern gemenskap. Vi söker dig som har ett genuint intresse för lön, som drivs av personlig utveckling och att hjälpa våra kunder att nå sina mål. Vi hoppas att du vill utvecklas tillsammans med oss och vara en del av vår fortsatta utveckling!
Arbetsuppgifter:
Hantering av hela löneprocessen
Uträkning av personalkostnader
Hantering av löneutbetalningar och skatteinbetalningar
Support för medarbetare
Underlag till bokföring och bokslut
Vem är du?
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av löneadministration, har goda kunskaper i Excel och är bekväm med att uttrycka dig på svenska och engelska. Utbildning och erfarenhet av olika affärssystem är meriterande.
Som konsult är det viktigt att du uppskattar omväxling och utmaningar och att du är duktig på att skapa kontakt och inge förtroende. Vi tror att du trivs att arbeta i team, att du är positiv, lyhörd, social och ansvarsfull. Vidare har du en god prioriteringsförmåga och arbetar strukturerat.
Är du tillgänglig med kort varsel ser vi det som positivt.
Om Brightby Bemanning
Brightby Bemanning är Meritminds erbjudande av högkvalitativa bemanningstjänster inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Meritmind är specialister på kvalificerade ekonomitjänster och datadriven styrning. Vi är ledande inom vår nisch och har förmodligen branschens största nätverk av ekonomer. Varje år söker ca 18 000 kandidater jobb via oss. Vi är i dagsläget 370 anställda, omsätter en halv miljard och är verksamma i Sverige. Vår värderingsstyrda organisation kombinerar det kommersiella med omtanke. Läs mer på meritmind.se