OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning löneadministratörer till Stockholm. Vår kund är ett stort nordiskt bolag och arbetar inom Human Resources och lön. De arbetar både mot den privata och offentliga sektorn. I rollen som löneadministratör kommer du att arbeta med löneadministration, från ax till limpa. Du kommer sitta på deras outsoursing avdelning och ha hand om kunders lönehantering.Du arbetar aktivt med kundnärvaro, service och att förstå kundens signaler.
Arbetsuppgifterna kommer bestå av:
- Löpande lönebearbetning
- Semesterberäkningar
- Årsskifterapporter
Uppdraget är till en början en uthyrning men stor möjlighet till överrekrytering till kund.
Din profil
Vi söker dig som har arbetat inom området lön i 3-4 år. Vi ser gärna att du har erfarenhet från något lönesystem och en relevant utbildning.
Som person är du utåtriktad, stresstålig och brinner för att ge bästa möjliga service. Du talar svenska och engelska flytande.
Krav:
-Några års erfarenhet av lönarbete
-Lätt för att skapa nya kontakter
-Social och Serviceinriktad
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Start: Omgående
Arbetstid: Dagtid, Heltid
Välkommen med din ansökan redan idag, då urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering riktat mot teknik, IT och industri. Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på sex orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1 000 jobb och har dagligen ca 250 konsulter ute på uppdrag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638