OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice arbetar för en modernare arbetsmarknad. Vi förstärker företag och organisationer med nya medarbetare, temporärt genom uthyrning och permanent genom rekrytering. Proffice är en utpräglad serviceorganisation och för att trivas hos oss måste du brinna för att ge service och göra ett bra jobb. Proffice är ett av de äldsta och största bemanningsföretagen i Sverige med kontor över hela landet. LÖNEADMINISTRATÖR/HR-assistent Vi söker en löneadministratör/HR-assistent för ett uppdrag på 6 månader med möjlighet till anställning hos kund. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innebära ett helhetsansvar för ca 150 löner och administrationen som sköts enligt de krav och policys som ställs. Du har god kännedom om lagar, avtal och lönesystem (gärna Hogia Lön). I dina uppgifter ingår också att hantera utläggsredovisningar, reseräkningar, pensioner och försäkringar. Du kommer även att vara delaktig i andra administrativa uppgifter som förekommer på en HR-avdelning. Du är serviceinriktad, kan skapa förtroende och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du är noggrann i det du gör och driver på i processer. Att du har ett stort intresse av människor är självklart, samtidigt som din integritet är hög. Du har minst 3-årig gymnasial utbildning samt grundläggande utbildning inom löneadminsitration. Du har också några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Har du arbetat Hogia Lön är det meriterande. Du är en van dataanvändare med mycket goda kunskaper i MS-office. Du behärskar engelska i tal och skrift. Tjänsten söker du via vår hemsida www.proffice.se Din ansökan vill vi ha omgående då vi arbetar med löpande urval.