OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. För kunds räkning söker vi en löneadministratör till ett 3,5 månader långt uthyrningsuppdrag. Företaget tillhandahåller lösningar inom området marknadskommunikation och har sitt huvudkontor i centrala Stockholm. Du kommer att ingå i en grupp om 5 personer och arbeta med bland annat framtagning av vecko- och månadsstatistik, hantering av provisionslistor, beräkning av lön per individ, uppdatering av personalinformation, framtagning av diverse intyg samt hantering, kontroll och attestering av leverantörsfakturor. Du skall även fungera som ett stöd för anställda på företaget i frågor kring anställning, kollektivavtal etc. Vi söker dig som har arbetat med personal- och löneadministration tidigare och praktisk erfarenhet av lönesystemet Agda är ett krav. Vidare har du mycket god vana av arbete i Excel och Access. Du har god administrativ förmåga, är prestigelös och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37