OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För en kunds räkning söker vi en löneadminstratör som har goda erfarenheter av Social media marknadsföring.
Löneadministratör arbetsuppgifter:
Hantera löner
rapportering av pension och liknande personaladministration
implementera förbättringar av löneprocess och system/digitalisering i nära samarbete med schema samordnare och chefer.
Säkerställa att vi följer lagar gällande kollektivavtal och interna avtal samt avtal med anställda i samband med utbetalning av lön.
Kvalifikationer och egenskaper
Till rollen som löneadministratör söker vi dig som har utbildning och minst 1 års erfarenhet av arbete med löner.
Social Media Manager/ Social Media Marknadsförares arbetsuppgifter
Som Social Media Manager har du huvudansvaret för företagets sociala medier. Din huvuduppgift är att öka företagets synlighet och närvaro på alla stora sociala medier (TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn och YouTube) samt generera nya leads och nya kunder genom olika aktiviteter.
Krav
Minst 1-2 års professionell erfarenhet av marknadsföring i sociala medier
Mycket goda kunskaper inom leadsgenerering via sociala
Mycket goda kunskaper inom content creation för sociala medier (digital grafisk design)
Mycket goda kunskaper inom annonseringsverktygen på de olika sociala plattformarna samt andra verktyg som effektiviserar och automatiserar arbetet
Mycket god analytisk förmåga i syfte att utvärdera och förbättra kampanjer
Meriterande är:
Goda kunskaper inom fotografering, bildbehandling, videografi och redigering.
Goda kunskaper inom digital marknadsföring
Goda kunskaper inom SEO
Erfarenhet av professionell copywriting
Erfarenhet av bostads/finans/mäklar-branschen
Relevant utbildning
Tjänsterna är tillsammans en deltidstjänst med 50% arbetstid per månad, med möjlighet till upptrappning.