OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Synerco är ett snabbväxande tjänsteföretag med ett unikt koncept, Triple Support®, för specialiserade tjänster inom fastighet, säkerhet och kontor.Vi förvaltar fastigheter med en yta på 3,6 miljoner kvm, har 500 väktare och 150 brandmän i tjänst, samt ger service till 65 000 kontorsplatser. Vårt mål är att bli den mest kreativa partnern för alla företag och organisationer i Norden som väljer att köpa supporttjänster, för att själva kunna fokusera på sin kärnverksamhet.Synerco startades 1994, har en omsättning på 775 miljoner kronor, och har idag 1000 medarbetare.Mer information finns på www.synerco.se LÖNEANSVARIG till supportkontoret i Stockholm. Som Löneansvarig ansvarar du för beställning och kvalitetessäkring av de tjänster som utförs av vår lönebyrå, Ordna Ekonomistyrning AB.Ansvar och arbetsuppgifter: Ansvar för lönehanteringen inom koncernen Ansvar för löner och därmed tillhörande personalkostnader Ansvar för implementering av nya uppdrag vad gäller löner och tidredovsining Systemansvar/systemförvaltare av Agda Lön och Agda Entre Planera och leda arbetet med löner och tidredovisning Du ingår i ekonomiavdelningen och rapporterar till Ekonomichefen Personliga egenskaper: Du är en kompetent löneekonom med förmåga att se till struktur och helheter Du har förståelse för löneprocessen Du är intresserad av att jobba som en i gruppen Du är kommunikativ, uttåtriktad och van att ta egna initiativ Du är van vid och tycker om att jobba i en föränderlig miljö Kvalifikationer: Civilekonom eller motsvarande arbetslivserfarenhet God kunskap och erfarenhet av löner, tidredovisning och att läsa kollektivavtal Kunskap och erfarenhet av Agda PS lön samt tidredovisning är meriterande God kunskap i Excel Redovisningskompetens Vill du veta mer?