OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver en löneassistent med placering på vårt nya huvudkontor i Solna. Företaget Vi är ett av de mest framgångsrika och snabbast växande livsmedelsföretagen i Europa.Med fler än 8.000 butiker i nästan alla länder tillhör Lidl de stora aktörerna inom Europas dagligvaruhandel.I Sverige har vi sedan starten i september 2003 öppnat fler än 120 butiker och vi fortsätter att växa.Vår grundide och nyckel till framgång är vår enkelhet, vilket präglar hela vårt agerande.Vi köper in och säljer vidare med målsättningen att erbjuda våra kunder det dagliga behovet av varor med bästa kvalitet till förmånligaste pris.Det är en spännande uppgift.Varje dag på nytt. Dina arbetsuppgifter * Hantering av löpande personal- och löneadministrativa uppgifter, med tonvikt på den löneadministrativa delen.* Inmatning av tidrapporter och reseräkningar * Rapportering och kontakt med myndigheter, försäkringsbolag och fackliga organisationer * Besvara frågor från våra medarbetare per telefon och brev Din profil * Du måste ha tidigare erfarenhet av löneadministration, gärna från detaljhandel * Viss förståelse av arbetsrätt och kollektivavtalets innebörd * Du tycker om att ge service * Du är noggrann och stresstålig * Erfarenhet av SAP HR är meriterande Vi erbjuder Ett arbete i ett ungt och framgångsrikt företag där Du har en viktig funktion i kontakten med våra medarbetare. Tjänsten är heltid, tillsvidare.Tillträde så snart som möjligt. Skicka din ansökan med meritförteckning och bild till: Din ansökan, märkt "Löneassistent", vill vi ha snarast, dock senast den 20 augusti.