OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en löneassistent med placering på vårt nya huvudkontor i Solna.Dina arbetsuppgifter Hantering av löpande personal- och löneadministrativa uppgifter, med tonvikt på den löneadministrativa delen.Inmatning av tidrapporter och reseräkningar.Rapportering och kontakt med myndigheter, försäkringsbolag och fackliga organisationer.Besvara frågor från våra medarbetare per telefon och mail.Din profil Du måste ha tidigare erfarenhet av löneadministration, gärna från detaljhandel Viss förståelse av arbetsrätt och kollektivavtalets innebörd Erfarenhet av SAP HR är meriterande Du tycker om att ge service Du är noggrann och stresstålig Vi erbjuder Ett arbete i ett ungt och framgångsrikt företag där Du har en viktig funktion i kontakten med våra medarbetare.Din ansökan Skicka Din ansökan med meritförteckning och bild till: Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 8 februari 2008.Eller ansök direkt över vår hemsida www.lidl.se.