OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
Lönehantering: timlöner/månadslöner, övertidshantering, obekväma tider, semester och annat
Kravprofil:
Ekonomiutbildning på gymnasienivå. Du har minst 1 års erfarenhet av lönehantering. Helst har du jobbat med Hogia, meriterande i IP-affärssystem för bemanningsföretag. Meriterande om du jobbat med flera kollektivavtal, ÖT/OB ersättningar och semesterlöner.
Dina personliga egenskaper:
För att trivas med tjänsten bör du ha en hög arbetsmoral och vara stresstålig. Du har analytisk förmåga, är noggrann och strukturerad i ditt arbete och vi ser det som en självklarhet att du tar ansvar. Du är en person med god initiativförmåga och positiv inställning, vidare är du en riktig ?doer? som håller tidplaner och deadlines. Du fungerar väl i grupp, men klarar av att arbeta lika bra ensam. Du är även en social, serviceinriktad och prestigelös person.
Är du rätt person så väntar en anställning i Sveriges snabbast växande logistikföretag!
Om oss:
Logent AB är en snabbväxande tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande åt logistikintensiva verksamheter. Vi är verksamma inom fem affärsområden och erbjuder tjänster så som konsulttjänster inom tredjepartslogistik, logistik och tull samt bemanningslösningar, entreprenad- och sitelösningar, hamn- och terminalutveckling samt utbildning och IT-stöd inom logistik. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 2 000 anställda. Under 2013 beräknas Logent omsätta ca 1,5 miljard SEK.
Logent AB är auktoriserade genom Almega och ISO-certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Magnus Larsson
Konsultchef Jennifer Lindberg
Consultant Manager Caroline Persson
Konsultchefsassistent Andreas Hallström
Konsultchefsassisten Andreas Hallström
Emma Johnsson
Rekryterare Emma Johnsson
HR-chef Mari Talpila Wennström
08-41003161
Konsultchef Elin Nilsson
Emma Johnsson