Löneassistent

Löneassistent

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad person med god kommunikationsförmåga och med tidigare erfarenhet inom lön eller ekonomi? Då kan detta vara jobbet för dig!

Nu söker vi en löneassistent som kan vara med och stötta vår löneansvarig i löneprocessens olika delar.

Om rollen

Som operativ löneassistent hos oss på Office Management erbjuds du en utmanande och bred tjänst. Tjänsten är varierande och ger dig möjlighet att vara delaktig i att vidareutveckla våra processer, rutiner och arbetssätt inom lön och på sikt arbeta operativt med lön. Tillsammans med löneansvarig kommer du att arbeta med att förbättra våra rutiner och arbetssätt och säkerställa att vår process håller högsta kvalitet.

Arbetsuppgifter

- Löneadministrativt arbete i Visma 600
- Rapportering av pension och statistik, internt och externt
- Förekommande ad hoc-uppgifter
- Avlasta löneansvarig


Erfarenheter

- 3+ års erfarenhet av arbete inom ekonomi eller lön
- Systemintresse
- Visma 600
- Excelvana
- Meriterande om du kan provisionsberäkningar
- Meriterande om du kan bokföring
- Meriterande om du har arbetat i Benify, Verify, Company expense, Visma Online/anställd


Personliga egenskaper

Det är viktigt att du är kommunikativ, målinriktad, noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta administrativt. I vår organisation är tempot högt så vi söker dig som är en teamplayer och har hög integritet med vana att hålla många bollar i luften. Vidare bidrar du med lösningar och idéer i strävan att åstadkomma goda resultat för vår verksamhet.

O.M erbjuder

- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2022 & 2021
- Fantastiska kollegor!
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
- Årlig kick-off


Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

- Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Kista med planerad flytt till Solna juni 2022.
- Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning


Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2022
  • Ansök senast: 9 september 2022

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022