OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver en ny löneassistent med placering på vår personalavdelning i Solna. Företaget Vi är ett framgångsrikt livsmedelsföretag inom detaljhandeln i Europa, med en stark expansion som sträcker sig över Europas gränser.Vår grundide och nyckel till framgång är vår enkelhet, vilket präglar hela vårt agerande.Vi köper in och säljer vidare med målsättningen att erbjuda våra kunder det dagliga behovet av varor med bästa kvalitet till förmånligaste pris. Dina arbetsuppgifter * Hantering av löpande personal- och löneadministrativa uppgifter, med tonvikt på den löneadministrativa delen.* Inmatning av tidrapporter och reseräkningar * Rapportering och kontakt med myndigheter, försäkringsbolag och fackliga organisationer * Besvara frågor från våra medarbetare per telefon och brev Din profil * Du måste ha tidigare erfarenhet av löneadministration, gärna från detaljhandel * Viss förståelse av arbetsrätt och kollektivavtalets innebörd * Erfarenhet av SAP HR är meriterande * Du tycker om att ge service * Du är noggrann och stresstålig * Du är flexibel vad gäller arbetstider Vi erbjuder Ett arbete i ett ungt och framgångsrikt företag där Du har en viktig funktion i kontakten med våra medarbetare. Skicka din ansökan med meritförteckning och bild till: Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 15 maj.Tillträde snarast.