Löneassistent

Arbetsbeskrivning

RO Omsorg AB är ett privat vårdföretag som bl. a arbetar med personlig assistans och hemtjänst. Vi finns i Stockholmsområdet med kontor i Åkersberga. Vår verksamhetsidé är enkel - kunskap och kvalitet
Arbetsuppgifter:
Vi söker dig som vill arbeta i ett expansivt företag med ett nära samarbete med ledningen. Företaget har idag ca 100 anställda personer inom koncernen. Du kommer framför allt att arbeta med löneberedning, rehabiliteringsfrågor, statistik, protokollföring och vissa inköp. Du kommer ha ett nära samarbeta med ekonomiansvarig och bistå denne vid behov.

Som person är du positiv och utåtriktad, du ska ha lätt för att samarbeta, samt ha ett ansvarsfullt och drivande arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Kvalifikationer:
Du ska ha minst 2 års erfarenhet av lönesystemet Hogia lön plus
Gärna erfarenhet av ekonomisystem
Goda IT-kunskaper, bl. a Officepaketet
Kunna utrycka dig väl i både tal och skrift i svenska språket


RO Omsorg AB är ansluten till Vårdföretagarna/Almega och dina arbetsförhållanden regleras av kollektivavtal. För mer information är du välkommen att ringa till
RO Omsorg AB:s kontor 08-540 230 99.

Kontaktpersoner på detta företaget

Monica Buhre
08-540 230 91
Enhetschef Monica Buhre
08-54023091
Ingrid Lund
08-54023099
enhetschef Zübeyde Aygün
08-54062633 076213
Gustaf Olsson
08-54023099
Samordnare Anna Bloch
0854023091
Planerare Anna Bloch
0854023091

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RO OMSORG AB ÅKERSBERGA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Provanställning tillämpas
  • Publicerat: 9 oktober 2013

Besöksadress

SÅGVÄGEN 12
ÅKERSBERGA

Postadress

SÅGVÄGEN 12
ÅKERSBERGA, 18440

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022