OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett av de mest framgångsrika och snabbast växande livsmedelsföretagen i Europa.Med fler än 6000 butiker i nästan alla länder tillhör Lidl de stora aktörerna inom Europas dagligvaruhandel.I Sverige har vi sedan starten i september 2003 öppnat fler än 100 butiker och vi fortsätter att växa.Vår grundide och nyckel till framgång är vår enkelhet, vilket präglar hela vårt agerande.Vi köper in och säljer vidare med målsättningen att erbjuda våra kunder det dagliga behovet av varor med bästa kvalitet till förmånligaste pris.Det är en spännande uppgift.Varje dag på nytt.Vi behöver en ny löneassistent med placering på vår personalavdelning i Solna. Dina arbetsuppgifter * Hantering av löpande personal- och löneadministrativa uppgifter, med tonvikt på den löneadministrativa delen.* Inmatning av tidrapporter och reseräkningar * Rapportering och kontakt med myndigheter, försäkringsbolag och fackliga organisationer * Besvara frågor från våra medarbetare per telefon och brev Din profil * Du måste ha tidigare erfarenhet av löneadministration, gärna från detaljhandel * Viss förståelse av arbetsrätt och kollektivavtalets innebörd * Erfarenhet av SAP HR är meriterande * Du tycker om att ge service * Du är noggrann och stresstålig * Du är flexibel vad gäller arbetstider Vi erbjuder Ett arbete i ett ungt och framgångsrikt företag där Du har en viktig funktion i kontakten med våra medarbetare. Vill Du ta chansen och bli en del av ett ungt och mycket dynamiskt företag?Skicka då snarast in din ansökan, meritförteckning, betygskopior och gärna ett foto till:: Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 15 maj.Tillträde snarast.