OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nacka Konsulterna AB är en auktoriserad och modern redovisningsbyrå som sedan starten 2005 har erbjudit små och medelstora företag ekonomiska och administrativa tjänster såsom löpande bokföring, deklarationer, löner, bokslut och rådgivning. Allt i ett nära och förtroendefullt samarbete med kunden i fokus.
LÖNEASSISTENT LIA/PRAKTIK - NACKA KONSULTERNA AB, NACKA
Nacka Konsulterna AB erbjuder dig en möjlighet att till hösten göra din andra LIA/praktik hos dem där en lyckad LIA-period kan leda till en framtida anställning!
Du erbjuds ett omväxlande, utvecklande och lärorikt arbete i en arbetsmiljö med trevliga kollegor och fin gemenskap. En handledare stöttar och vägleder dig genom hela din LIA-period och du får möjlighet att utveckla både dina teoretiska och praktiska kunskaper. Nacka Konsulterna ser gärna att du stannar kvar i företaget efter avslutad LIA-period.
I din roll som löneassistent blir dina ansvarsområden i första hand löneadministration men även löpande redovisning, avstämningar, hantering av kund- och leverantörsreskontra, skattedeklarationer, fakturering, bokslut, årsredovisningar och deklarationer. Du får gärna ha ett stort intresse för löner då det finns stor möjlighet att utvecklas extra inom just det området i företaget.
Nacka Konsulterna arbetar främst hemifrån vilket ger dig en flexibel tillvaro. Du stimuleras av eget ansvar och har inga problem med att arbeta självständigt. Dina kollegor finns dock alltid nära till hands och är uppkopplade via teams.
Som person är du ansvarsfull och noggrann med god förmåga att prioritera och planera dina arbetsuppgifter. Du har ett analytiskt tänk och arbetssätt samt är en problemlösare. Vidare har du en god känsla för kundservice och ett professionellt bemötande, du är kommunikativ och behärskar svenska i både tal och skrift. Vi ser också gärna att du som LIA-student är nyfiken, initiativtagande och hungrig på att lära. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper.
Du har god datavana och hanterar Office-programmet utan problem, meriterande är tidigare erfarenhet från arbete i Fortnox.
Ansökan:
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt med start till hösten.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut - skicka din ansökan redan idag.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Kristina Hjertonsson på telefon 070-392 16 00.
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!