OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya.Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare kommunikationskanal.På CityMail arbetar i dag 1 100 personer och vi ägs av Posten Norge.Varje år distribuerar vi 275 miljoner adresserade försändelser som t ex direktreklam, kontoutdrag, kataloger, fakturor och tidskrifter. CityMail går ständigt framåt, vi ligger i täten för utvecklingen av industriella posttjänster och expanderar nu vår verksamhet i södra och västra Sverige.Citymails ekonomi- och finansavdelning består idag av 8 personer, varav två löneassistenter.Nu behöver vi utöka med ytterligare en löneassistent till vårt huvudkontor som är beläget i Västberga i Stockholm. Tjänsten innebär - Registrering av tidrapporter - Avvikelsehantering av tidrapporter - Externa kontakter med bl a Försäkringskassan och Alecta - Ta fram lönerapporter till våra chefer - Månadsavslut - Telefonstöd till våra medarbetare Vi söker dig som - Har minst ett års erfarenhet som löneassistent - Har kunskaper i Hogia Lön - Har gott siffersinne - Är strukturerad och noggrann - Gärna har relevant utbildning Du känner dig trygg i din roll som löneassistent, och för denna tjänst värdesätter vi lång yrkeserfarenhet utöver utbildning. För att trivas på CityMail krävs det att du delar vår grundläggande inställning om att allt går att göra bättre; vi är ständigt nyfikna och i rörelse, att stå stilla är inte ett alternativ!Arbetstid/Tillträde Tjänsten är ett en projektanställning på 9 månader, med eventuell möjlighet till förlängning. Tillträde 2006-08-09.Arbetsgraden är 50 %, gärna halvdagar men detta går att påverka. Ansökan Är du intresserad, gå in på www.citymail.se och skicka en ansökan senast 2006-06-26