OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Norlandia Health & Care Group (NHC) söker nu en strukturerad, engagerad och noggrann kollega till löneavdelningen. Vi erbjuder dig en händelserik och dynamisk arbetsplats i starkt tillväxt.
NHC erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom äldreomsorg, förskolor, patienthotell, individ och familj och LSS, på den svenska marknaden. Norlandia Sverige ingår i Norlandia Health & Care Group AS, en norsk koncern. Med 6 000 medarbetare ser vi oss som en viktig aktör inom branschen. I Skene där denna tjänsten är placerad har vi vårt Shared Service Center avseende redovisning och lön med 25 medarbetare.
Dina arbetsuppgifter
Som löneassistent hos oss kommer du att få lära dig våra system och tillhörande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med hantering kring anställningsavtal, utfärda arbetsgivarintyg och övriga intyg, svara på förfrågningar, redovisa statistik och övriga administrativa uppgifter som uppstår på avdelningen.
Dina egenskaper
Du trivs i ett företagsklimat som förändras och utvecklas och du vill vara en aktiv del i denna förändring. Du är en person som motiveras av att ta ansvar och driva utvecklingen framåt på ett proaktivt sätt.
Vi söker dig som är intresserad av administrativt arbete ur ett löneperspektiv, och vill ha en aktiv roll i utvecklingen av våra processer. Som person har du god samarbetsförmåga, är engagerad, serviceinriktad, strukturerad och noggrann.
Tjänstens varaktighet är från omgående tom 31 augusti 2020.