OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren löneadminstratör/assistent Anställningen avser 100% och inleds med 6 månaders provanställning
Har du praktisk erfarenhet av lönearbete?
Nu söker vi en driven medarbetare med fokus på löner och arbetet innebär bla sedvanliga arbetsuppgifter inom lönehantering, allt från personregistrering, kontroll och inrapportering av löneunderlag för organisationens samtliga anställda. Det innefattar även tolkning av lagar och avtal samt avstämning av skatt- och arbetsgivaravgifter.
Du kommer också att ta fram rapporter, skriva intyg och göra underlag kopplade till löneprocessen inom organisationen samt ha övriga administrativa uppgifter
Vem söker vi?
Vi vill att Du som söker har utbildning inom löner eller motsvarande och/eller har några års arbetserfarenhet inom detta område. För att passa i rollen som löneassistent/administratör bör du vara analytiskt lagd, ansvarsfull och van vid att arbeta självständigt. Det är också viktigt att du är en lagspelare som trivs ihop med andra människor.
• Mycket god datorvana, framförallt i Excel.
• Förmåga att kunna prioritera och vara självgående.
• Bra samarbetsförmåga för att kunna kommunicera med olika parter över fler arbetsområden.
• Strukturerad, noggrann och stresstålig.
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
• Tyska och danska är önskvärt men inget krav och god kännedom om Handels Lager och E-handel och Livsmedelsavtalen är meriterande .
Vi arbetar i dag med FortNox och Visma lön 600 och tidrapporteringssystemet MSP
Tjänsten är en heltidsanställning med placering på vårt kontor i Stora Bernstorp, Arlöv. Önskat tillträde: omgående. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Christel Sjögren på hr@chefsculinar.se
Vi intervjuar löpande så ansök redan idag.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.