Löneassistent/vikariesamordnare

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter: Arbete på personalavdelningen som löneassistent/vikarie-samordnare. Som löneassistent arbetar du självständigt med alla delar av löneprocessen. Som vikariesamordnare arbetar du bland annat med att tillsätta korttidsvikarier, upp till 14 dagar, i hela kommunen.

Arbetet ställer krav på flexibilitet, självständighet och samarbete eftersom du kommer att ha mycket kontakt med medarbetare och chefer.

Dina kvalifikationer : Högskoleutbildning eller annan likvärdig utbildning och erfarenhet. Du ska kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ och fatta egna beslut. Du ska också ha lätt att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska ha god datorvana. Erfarenhet från arbete i Personec, Timepool, Timecare Planering och Officepaketet är meriterande. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet.

Varaktighet och sysselsättningsgrad: Tillsvidareanställning, 100%. Provanställning kan komma att tillämpas.

Tillträde: Snarast

Lön: Individuell lönesättning.

Upplysningar om anställningen: Personalchef Kerstin Folkesson,
0587-810 26.

Facklig företrädare: Nås genom kommunens växel 0587-810 00.

Välkommen med din ansökan senast den 1 december 2013. Anställningen söks via kommun.nora.se/ledigajobb. Urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ordf kultur- och fritidsnämnden Enar Moberg
070-5225540
Kommunchef Jan Norlund
0587-81007
Vision Klas Engholm
070-6584566
Personalchef Kerstin Folkesson
0587-81026

Sammanfattning

Besöksadress

Prästgatan 15
Nora

Postadress

Tingshuset
Nora, 71380

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022