OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Arbete på personalavdelningen som löneassistent/vikarie-samordnare. Som löneassistent arbetar du självständigt med alla delar av löneprocessen. Som vikariesamordnare arbetar du bland annat med att tillsätta korttidsvikarier, upp till 14 dagar, i hela kommunen.
Arbetet ställer krav på flexibilitet, självständighet och samarbete eftersom du kommer att ha mycket kontakt med medarbetare och chefer.
Dina kvalifikationer : Högskoleutbildning eller annan likvärdig utbildning och erfarenhet. Du ska kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ och fatta egna beslut. Du ska också ha lätt att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska ha god datorvana. Erfarenhet från arbete i Personec, Timepool, Timecare Planering och Officepaketet är meriterande. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet.
Varaktighet och sysselsättningsgrad: Tillsvidareanställning, 100%. Provanställning kan komma att tillämpas.
Tillträde: Snarast
Lön: Individuell lönesättning.
Upplysningar om anställningen: Personalchef Kerstin Folkesson,
0587-810 26.
Facklig företrädare: Nås genom kommunens växel 0587-810 00.
Välkommen med din ansökan senast den 1 december 2013. Anställningen söks via kommun.nora.se/ledigajobb. Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ordf kultur- och fritidsnämnden Enar Moberg
070-5225540
Kommunchef Jan Norlund
0587-81007
Vision Klas Engholm
070-6584566
Personalchef Kerstin Folkesson
0587-81026