OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avarn Security är en ledande säkerhetskoncern med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vi är den kompletta säkerhetsaktören och erbjuder tjänster inom områdena installation och service av säkerhetssystem, bevakning, larmcentral och Risk Solutions.
Vi söker dig som:
• Är strukturerad, lösningsorienterad, noggrann och har en god servicenivå.
• Tillsammans med dina kollegor vara delaktig i att utveckla och digitalisera lön
• Service ligger naturligt för dig och du tycker om siffror och arbeta mot deadlines
• Har en eftergymnasial utbildning inom löneadministration och/eller mångårig erfarenhet av planering
Övergripande arbetsuppgifter:
• Ansvar över hela löneprocessen för de berörda kollektivanställdas löner.
• Hantering av semesterberäkningar och kontroller samt registrering.
• Rapportering mot myndigheter och uttag av statistik inom koncernen.
• Skriva intyg till medarbetare och myndigheter
• Hålla sig uppdaterad kring gällande lagar och avtal.
• Övrig HR-administration så som administration vid ändring av anställningsform, löneuppflyttning, avslut mm.
I rollen kommer du vara delaktig i att utveckla och effektivisera löneprocesser, vara inläst på lathundar, processbeskrivningar och nya uppdateringar inom lön.
För att trivas i rollen krävs det att du kan behålla fokus under ett varierande arbetstempo och har ett förtroendeingivande förhållningssätt till både myndigheter och kollegor. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av planeringssystemet Optima och kunskaper om HogiaLön Plus.
Sök tjänsten via vår hemsida och lediga tjänster. Ansök gärna så snart som möjligt - dock senast 2021-04-30
Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 000 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.