OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad innebär uppdraget?
Hos vår kund belägen i centrala Göteborg finns utrymme för dig med löneerfarenhet att assistera i lönehanteringen och vara del av ekonomiteamet.
Du arbetar med hela löneprocessen men har en erfaren löneadministratör vid din sida. Utöver lönehanteringen kommer du även arbeta med bolagets redovisning. Du kommer bland annat att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och bankavstämningar.
Tjänsten är ett uppdrag som SJR-konsult med start snarast och fortsättning under minst fem månader. Vi söker dig som vill arbeta mellan 80 - 100% med flexibelt upplägg utifrån överenskommelse. För rätt person finns goda chanser till en fortsatt anställning hos vår kund.
Vem är du?
Med erfarenhet av lönearbete är du trygg i att sköte processen självständigt. Genom din erfarenhet har du även förståelse för löpande bokföring, kund-, och leverantörsreskontra. Har du varit delaktig i bokslutsarbete är det ett plus. Erfarenhet av lönesystemet Agda är meriterande. Du kommunicerar främst på svenska i den här rollen men av vikt är även att du behärskar engelska för viss telefon- och mailkontakt.
Av stor vikt är att du är ambitiös, tycker om att ta för dig och kan vara lite detektiv när det krävs. Det finns goda möjligheter att lära av mer erfarna kollegor men vi uppskattar en person som är självgående och driver sitt eget arbete.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Katarina Forslund på 031-333 54 82. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel:
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88