OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig lönehandläggare med några års erfarenhet av att självständigt hantera hela löneprocessen?För ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig lönehandläggare.Vår kund sitter i fina lokaler i centrala Stockholm.Tjänsten är heltid och beräknas pågå till augusti -07. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på företagets HR-avdelning och självständigt ansvara för hela lönehanteringen.Ditt arbete som löneadministratör kommer att omfatta löpande operativt arbete med löner och reseräkningar, samt arbete med tidredovisning och löneadministrativa rutiner och processer.Du kommer att ha externa kontakter med myndigheter och försäkringsbolag samt många interna kontakter med personalavdelning, ekonomiavdelning, chefer och anställda, så för att trivas med tjänsten är det viktigt att du är social och samarbetsvillig. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har minst två års erfarenhet av liknande arbete. Ansökan: Låter det intressant?Ansök genom att registrera ditt CV på vår hemsida, www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00