Lönekamrer

Arbetsbeskrivning

Vi söker en lönekamrer till Personalavdelningen.Du blir en av tre medarbetare som kommer att arbeta med löner. Du är ansvarig för att alla övergripande uppgifter/parametrar inrapporteras i lönesystemet.Du har ett övergripande ansvar för funktionen "självservice" och för den information som måste förmedlas till dina medarbetare vid avtals- och lagförändringar.Bland övriga arbetsuppgifter kan nämnas bokföring av löner, avstämning, redovisning av arbetsgivaravgifter, sakgranskning av fakturor, pensioner och statistik.Kvalifikationer: Vi ser att Du har flera års erfarenhet av lönearbete och gärna att du har varit systemansvarig, företrädesvis inom offentlig förvaltning, men detta är inte ett krav.Du är strukturerad och serviceinriktad samt intresserad och skicklig användare av datatekniken som arbetsredskap.Du har ett intresse av vad som händer inom ditt arbetsområde och bevakar noga vilka förändringar som är på gång.Tillträde Efter överenskommelse Fackliga kontaktpersoner Kan nås genom kommunens växel

Kontaktpersoner på detta företaget

Bitr. Enhetschef Ingela Svensson
0392-141 66
Enhetschef inom Fastighetsenheten Peter Bååth
0392-14069
Enhetschef, Hemvården Lisbeth Edberg
0392-141 59
Gruppledare, hemvården Carina Börjesson
0392-141 60
Bitr.Rektor Thomas Ekberg
0392-14502
Barn och utbildningschef Magnus Wetterqvist
0392-14005
Biträdande enhetschef Giovanni Rojas
0392-146 25
Rektor/förskolechef Christina Lindblad
0392-14401
Planarkitekt Anna Säfström
0392-14167
Stadsarkitekt Ulf Mattsson
070-5205258

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mullsjö kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 juli 2009
  • Ansök senast: 14 augusti 2009

Besöksadress

Järnvägsgatan 27
None

Postadress

Box 800
MULLSJÖ, 56518

Liknande jobb


12 augusti 2024

17 juni 2024

Payroll Service Delivery Manager

Payroll Service Delivery Manager

29 september 2023

23 augusti 2023