OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Heltidsanställd
Human Capital Interim:
För längre konsultuppdrag söker vi nu en erfaren löneadministratör.
Du kommer att ingå i Human Capitals konsultverksamhet och vara uthyrd till vår kund under sex månader, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är placerad i Stockholm.
Din utmaning:
arbete i en internationell miljö där du tillsammans med kollegor sköter administrationen av löner för anställda i Sverige och utomlands.
i rollen som löneadministratör kommer du säkerställa att korrekta löner betalas ut samt kontrollera försäkringar
du hanterar även reseräkningar samt ger service internt inom organisationen
identifiera effektiviteringsmöjligheter samt driva igenom förbättringar självständigt
Din bakgrund:
du har minst fem års erfarenhet inom löneadministration
goda kunskaper om semesterlagen, sjukskrivningsregler, van att hantera föräldraledighet och deltidsarbete
erfarenhet av olika lönesystem är mycket meriterande, likaså erfarenhet av ekonomiadministration
mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav då du kommer arbeta i en internationell miljö med många kontaktytor
som person är du mycket strukturerad och noggrann och trivs med att samarbeta med andra. Du är engagerad och van att arbeta noggrant även under stress
Din ansökan:
Skicka vänligen din ansökan i Word-format till "Ansök nu", med referens MÖ/1077 eller ansök här nedan – notera vilka format som är tillåtna. Uppdraget skall tillsättas i augusti och intervjuer sker löpande.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ej tillgänglig