Lönekonsult

Arbetsbeskrivning

Heltidsanställd

Human Capital Interim:

För längre konsultuppdrag söker vi nu en erfaren löneadministratör.

Du kommer att ingå i Human Capitals konsultverksamhet och vara uthyrd till vår kund under sex månader, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är placerad i Stockholm. 



Din utmaning:


arbete i en internationell miljö där du tillsammans med kollegor sköter administrationen av löner för anställda i Sverige och utomlands.
i rollen som löneadministratör kommer du säkerställa att korrekta löner betalas ut samt kontrollera försäkringar
du hanterar även reseräkningar samt ger service internt inom organisationen
identifiera effektiviteringsmöjligheter samt driva igenom förbättringar självständigt


Din bakgrund:


du har minst fem års erfarenhet inom löneadministration
goda kunskaper om semesterlagen, sjukskrivningsregler, van att hantera föräldraledighet och deltidsarbete
erfarenhet av olika lönesystem är mycket meriterande, likaså erfarenhet av ekonomiadministration
mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav då du kommer arbeta i en internationell miljö med många kontaktytor 
som person är du mycket strukturerad och noggrann och trivs med att samarbeta med andra. Du är engagerad och van att arbeta noggrant även under stress


Din ansökan:

Skicka vänligen din ansökan i Word-format till "Ansök nu", med referens MÖ/1077 eller ansök här nedan – notera vilka format som är tillåtna. Uppdraget skall tillsättas i augusti och intervjuer sker löpande.

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ej tillgänglig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Human Capital Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön Enligt avtal
  • Heltidsanställd Heltid
  • Publicerat: 3 augusti 2014

Besöksadress

Kungsgatan 5
STOCKHOLM

Postadress

Slöjdgatan 9
Stockholm, 11157

Liknande jobb


30 oktober 2024

Nyutexaminerad Ekonom sökes

29 oktober 2024