OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Är du en erfaren lönekonsult som hunnit jobba några år och nu är redo att ta nästa kliv i karriären? brinner du för löne- arbetet och värdesätter goda relationer med kundservice i fokus. Gillar du att arbeta i team där man stöttar och delar med sig av sin erfarenhet och kunskap ja då är det här ett uppdrag för dig där vårt ledord är - Tillsammans är vi starka!
Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har mycket att göra i perioder och det gillar du, men vi har även tid för återhämtning mellan topparna. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst, även om vi just nu uppmanar de flesta till hemmajobb. Vår grupp består av ett tjugotal personer uppdelade i mindre team som sitter i både Uppsala och Solna.
Arbetet består till stor del av kvalitetssäkring och effektivisering av leverans ut mot kund genom automatisering och near-shoring till Azets verksamhet i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda.
Arbetet innebär också
Ansvar för dina kunder gällande service, lönsamhet, leverans och relation.
Resultatansvar för egna kunder
Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål gällande effektiviseringar för att leverera enligt strategi
Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag
Det vi behöver från dig är
Cirka tre års erfarenhet från självständigt lönearbete, gärna erfarenhet av outsourcingbranschen
En utbildning inom lön från yrkeshögskola eller motsvarande
Erfarenhet av Hogia Lön plus, gärna Agda också men inte ett krav
Excel vana, då vi hanterar en mängd data i detta program
Känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift då vi arbetar med internationella kunder och där engelskan är en del av vår vardag
Att du är så pass strukturerad och självgående att du kan planera och komma i mål med dina kunder utifrån de deadlines som finns
Vara teamorienterad och stötta där det behövs
Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.
Rådgivning
Det här kommer vi ge dig
En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom kompetensträdet (System,kund, HR mm)
Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
Hälsofrämjande aktiviteter
Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
Självledarskap, genom att skapa goda vanor såväl i privatlivet som på arbetsplatsen tycker vi på Azets är viktigt och alla våra anställda går utbildningen i 7 goda vanor (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
Massage
Intresserad?
Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker? Maila konsultchef Susanne Holmberg på susanne.holmberg@azets.com eller liza.lindberg@azets.com (HR)
Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046